Bebegim 16 aylık gece cok sık uyanıyor çünkü memede uyuyor sadece gündüz de cok sık istiyor. İnat bi cocuk bide kandırması zor. Kilosu fazla oldugu için kolumda falan daldıramıyorum ayakta sallamaktan nefret ediyor. Yani cok zorlanıyorum. Dişlerinin cogu cıktı sürekli ısırıp cekiyor agladıgım oluyor. Yemesi de düzgün degil. Bunların hepsine baktığım da artık memeyi tamamen bırsktırıyım diyorum gece emmesini tek bıraktıramam gibi geliyor . Sizce ne yapmalıyım