Simy hep dedigimde atiliyo,gözlerime bakiyo,ismine ara ara donuyo,mama sandalyesinde oturuyosa eli ile vuruyo,sürekli etrafı keşfetme aşamasında ne görse bı nevi saldırıyı her şeyi eline aliyo.kucakta durmak zaten artık hiç istemiyo.donuyo emeklemeye calisiyo.kucagimizda diyelim arkada bişey goruyo hemen onu almaya calisiyo.ama alkis,bay bay henüz yaptiramiyorum.8 aylık henüz.yapmasin tamam belki erkndir ama elini neden açmaz ki?uyurken ya da normlde yumruk dehil.ama kollarını hareket ettirmemi o şekilde istemiyor.
Ve gerçekten korkuyorum.dunden beri neyin içine düştüm bilmiyorum.sizede geçmiş olsun bu arada.peki bebeğiniz elini yumruk yapıyo nuydi sürekli,ya da oyuncakları ya da gördüğü herhangi birşeyi eline aliyo muydi,bizimki gerçi alıp ağzına goturuyo doğrudan.cpk soru sordum biliyorum ama ismine hiç mi bakmiyodu ya da göz teması