Ben 32 haftalık doğum yaptım. 3 hafta öyle nefes tek başına alamıyordu. Deniyorlardı ama tekrar bağlıyorlardı mecbur. En sonda kuvezde basınç veriyorlardı, ve yavaş yavaş azaltıyorlardı öyle. Sonra beni emzirmeye çağrıyorlardı her gün iki defa gidyordum, emzirdikten sonra takip ediyorlardı yoruluyor mu nefes alabiliyor mu. İlk başta çok yoruluyordu, bir hafta geliyordum oyle. Bebekten bebeğe göre değişiyor, yoğun bakımda en çok sanki benim oğlum kaldı, tüm bebekler gelip bir iki hafta sonra gidiyorlardı