nazlimom_ Bebeğim adım atıyor 3-5 adım yürüteçte kullandım artık binmiyor yürüteçi bazen yürüme arkadası olsrak kullanıo tabi hızlanınca düşüyor 😅 alsam mı almasam mı aldıktan sonrada yürürse bide😂
portakalcicegi7 nazlimom_ ben aldım yüzüne bile bakmıyor dediğin gibi yürüteçe de binmiyor artık bence boşa masraf etme başka bir eksiğini alırsın
Deletedmom_112 nazlimom_ ben almadım, gerek duymadım 11 aylıkken desteksiz yürümeye başladı. Zaten senin bebeğin de adımlamaya başlamış gittikçe daha da artırır.