Merhabalar ben bir hafta önce 33 haftalık doğum yaptım bebeğim şuan küvezde solunum sıkıntısı vardı şuan hortumla kendi solunumunu yapabiliyor kalbinde delik vardı kapandı. Şimdi beyninde minik kistler varmış prematüre bebeklerde görülüyormuş 3 gün sonra tekrar ultrason çekilcekmiş ilerleyip ilerlemediğine bakıcaklarmış başlangıç evresindeymiş bakalım ne olacak. Var mı böyle bir şey yaşayan geçti mi acaba kendiliğinden.