Woman35 Yenidoğan için evet biraz yüksek ve yenidoğanlarda ateş ekstra tehlikeli oluyor hemen doktora gidin lütfen 🙏🏻
Hndealnathn Yenidoğan bebeklerin normal rutinde vücut bebeklerin vücut sıcaklığının 37.5a kadar olması normal kabul edilir takip edin daha fazla yükselecek mi içiniz rahat etsin istiyorsanız bir doktoa götürün yinede
Meowmeow Biz 38 buçukta acildeydik. Onlar 37.3e düşünce normal deyip göndermişlerdi bizi. Bence çok yüksek değil ama takip edin, üzerini açık bırakın.eğer yükselmeye devam ederse acile görünün
kumsalnannesi Ben yenidoğan hemşiresiyim. 37.5 a kadar ateş gayet normal annesi. 38 üstü ateşe müdahale ediliyor. Eğer 37.5 üstüne çıkarsa üzerini çıkartıp soğuk uygulama yap ıslak mendille silebilirsin vücudunu. Daha sonra hala düşmezse o zaman götür bence doktora.
Betul_61 kumsalnannesi ayy çok tşk ederim ♥️ sağolun birşey daha sorabilirmiyim ilaç veriliyor mu yoksa hastaneye yatış mi yapılıyor direk
Beyzanrrrr kumsalnannesi bayaa olmuş kuzum ama yinede belki cevap verirsin sana yazim dedim benim bebeğim de 8 günlük temassız ateş ölçer var koltuk altı olan pili yok.. Temassızla ölçtm alnı 37.2 kulaktan da 37.5 37 6 flan çıkıyor normal mi Endişelenmelimiyim
kumsalnannesi Böyle durumlarda ateş düşürücü vermene bile gerek yok canım havalar sıcak bu kadar ateş olması normal üstünü incelt olmadı ıslak bez koy ateş olan yerlerine düşer. 38 üstünü ateş olarak kabul ediyoruz biz.