2 aylık bebeğimin 5 gündür burnu tıkalı pazartesi sağlık ocağına gösterdiğimde muayene edildi bir şeyinin olmadığı söylendi sık sık temizlememi söylediler serum fizyolojik ve aspiratörle temizledim biraz açılıyor gibi oluyor sonra tekrae tıkanıyor özellikle geceden sabaha kadar da tıkanıuor uyumadan odayı iyice hava aldırıyorum buhurdanlığa su koyarak odayı da nemlendirdim ama yine tıkalı hava nemlendirici mi almalıyım?
Diğer bir burun açma yöntemş olarak da 2 yada 5 ml olarak serum fizyolojik gönderip o şekilde açma var ama sağlık ocağında bunun için bebeğin küçük olduğu söylendi ama diğer türlü de açılmıyor…