Annelabin Merhaba Sezeryan doğum yapalı 5 gün oldu iğleşme süreci ve bu ayağa kalkarken yürümeler ne zaman geçmeye başlıyor
starwomen Annelabin herkeste farklılık gösterir ama ben çok rahattım ameliyattan sonra. 1 haftadan sonra yatarken, kalkarken acım çok hafifti
MyDarlingSon Annelabin Ben ayağa kalkarken ilk bir kaç gün destek alıp kalktım acıyordu dikiş taraflarım sonra yavas yavas geçti
Zlm Annelabin değişir benim 5. Günde sadece sırt üstü yatarken kalktığımda hafif bı ağrım olurdu onun dışında hicbirseyim yoktu
Rvyd123 İlk 3 4 gün destekli sonra yavaş yavaş bir yere tutunarak kalkmıştır bende 10 güne daha iyi hissedersin kendini
0112 İlk günler destek alsam bile kalkamadım hep böyle kalıcam heralde bebeğime de bakamıcam diye çok üzülüyordum ama geçiyor 5 gün daha geçsin daha iyi hissedersiniz umarım 12. Gün dışarı çıktım yeniden doğmuş gibi hissettim geçti şükür diye
Ng1818 Annelabin bünyeye göre değişkenlik gösterir. Benim farklı cerrahi işlemlerim de olmuştu o sebeple 20 gün desteksiz lavaboya bile gidememiştim malesef.