Hep seni emmek isteyecek evet ve bu bir bebeğin en doğal hakki. Emzirmek fizyolojik ihtiyaç olduğu gibi aynı zamanda psikolojik ihtiyaçtır. Bebek anne sıcaklığı ister emer üşür emer korkar kaygilanir hasta olur ağrısı olur yabancı insan görür yabancı ortama girer sizin sevginizi ister bunlar hep emme sebebidir.benim 2 çocuğumda canı isterlerse emdi istemezlerse emmedi hiç öyle cok cok agzindan emziği düşürmeyen bir çocuğum olmadı bende zorlamadim