4,5 aylık bebeğim yataktan düştü. Çok geç yatmıştım ağır uykumda almışım sanırım yanıma hiç hatırlamıyorum bi baktım yüzüstü ağlıyor elim ayağım titredi. 50 cm’den yüksek yatak. Ama çok az ağladı hemen sustu uyandırdım hareketleri herşey normal yeni emzirmiştim uyandırınca biraz kustu tekrarlamadı kafada şişlik kızarıklıkta yok bence iyi ama götürmem gerekir mi başına gelen var mı