Bebeğim 6 ay 2 günlük ateşi 38 perde seyrediyor ama kendi huzursuz değil mızmız değil 38 diye uyandırdım az önce esimle yikadik giydirdim uykudan uyandırdım diye uykuluydu yeniden uyuttum emzirip.ben rahatsızdım 2 gundr griptim ama maskeyle yaklaştım .. acabakizimda hasta mı olmuştur dış mi cikartiyordur nasıl ayırt edebilirim?