Bebeğim kundak ile uyumaya alıştı, ama artık gece sabaha kadar kundaktan çıkmaya çalışıyor çıkınfa da uyumuyorr e bu sefer geri kundak yapıyorum 5dakika uyuyor gibi yapıyor sonra tekrar kıpırdanmaya çıkmaya çalışıyor daha doğrusu kasıtı bana olabilir 11e kadar salonda TV izliyorum 11de yatağa geliyorum başlıyor harekete 🤦