Bebeğim doğalı 2 gün oldu sütüm henüz yok ama 2 saatte bir meme tutuyoruz şükür memeyi tutuyo emiyo emiyo süt olmayınca bırakıyor mama veriyoruz suan ama bugun nedense emerken memem acımaya basladı hala da emmiyor ama sızlıyor neden bide sütünün gelmesi için neler yapmalıyım?