Ozgeayazmuhammed ben 5-6 sene önce ilk yaptıranlardanım 1 sene sonra rengi değişmeye açılmaya başlıyor tekrar ve tekrar yine yaptırdım çok beğendim, ama son zamanları aşırı sıkıldım Nişantaşında ünlü bir yere yaptırmıştım, şimdiki aklım olsa yaptırmazdım ama sildirmeye uğraşıyorum şimdi de doktora gidip