Benkeyfimkahyasi90 Hayırlı sahurlar kızlar aranızda kiraz sapı,mısır püskülü ve Funda yaprağı çayı ile zayıflayan oldu mu ya sa çevrenizde? 10 kilo vermem lazım yaza kadar baya araştırdım etkili diye burada da sormak istedim
Hkshkshsk Benkeyfimkahyasi90 bende yaza kadar zayıflamam lazım araştırırken ciha tohumuna renk geldim gobekteki yağları eritiyormus çok iyi diyorlar 1 haftda bile etkisini görürsünüz diyorlar bende bu hafta alica denicem bide keten tohumu herşeye faydası var hem kansere hem diğer hastalıklara oda bağırsak calistiriyormus bu ikisini alıp 1 hafta arayla denicem bakalım oruçlu bişey olmaz inşallah 😅😅😅
[silindi] Meovvmeovv emzirirken içilebiliyor mu acaba ya yeşil çay yasak ya nedense aklımda öyle kalmış
Benkeyfimkahyasi90 Meovvmeovv Sadece kiraz sapi icilince odem atiomus Ama ucu bir kombine edilince baya kilo veren olmus Hatta misir puskulu yerine hibiskus konulsa Zoo tutuyormus
2girlsmom [silindi] ben emziriyorum yeşil çay içiyorum diyetisyen kontrolünde hemde günde 1 bardak içebilirsiniz dedi kayısı çayı veya kiraz sapı çayı da içebilirsiniz dedi. Ablamda emzirme sürecinde diyetisyen kontrollü zayıfladı onun da yeşil çayı vardı. Yani günde bir bardağı geçmeyecek şekilde içebilirsiniz bebeğiniz 6 aydan büyükse tabi
Benkeyfimkahyasi90 [silindi] Hayir yesil Cay yasak degil canim gunde 1 fincan icebilirsin Ama Bu yazdiklarimi Sen icme sakin Ben hamileyken Yesilcay dr A sormustum demsiti bi sakincasi yok bir fincan yani bi kupa icebilirsin
[silindi] 2girlsmom benim bebeğim 3,5 aylık doktora danışayım o zaman hepsi 6.aydan sonra mı yoksa sadece yeşil çay mı 6. aydan sonra peki onun için bi bilginiz var mı🌺 içebilirsem hemen başlamak istiyorum doktoru bekleyemedim şimdi duyunca djjdjd
2girlsmom [silindi] 6 ayı ben kendim söyledim çünkü 6 ay öncesi doktorlar emziren annelere diyet önermiyor ablam 6 aydan sonra başladı benim bebeğimde 15 aylık 😊