[silindi] benimki de 5 ay 9 günlük. Bir gece uykusu dediğiniz kesintisiz mi? Gece uykuya geçtiği saat hep sabit,eskiden daha uzun uyuyordu ve sadece sessizce emip yatıyordu. Şimdi maalesef,uyanıyor ve çok ağlıyor,gece olduğunu unutmasın diye ses,ışık olmuyor. Geri dalamıyor asla. Emiyor,sallanıyor ama maalesef ağlama faslı çok uzun sürüyor. Yani akşam uykuya geçtiği saatte sıkıntı yok. Doğduğundan beri 7-8 gibi uyur mutlaka. Onda sıkıntı yok. Uyanıp ağlama huyu yoktu,emip uyurdu.