Nisaaabbk Ben 41+3 ile doğum yaptım.atak haftasını tam olarak nasıl hesaplayacagim ???? 40 hafta öncesinde doğanlar ekleme yapıyor .. 40 haftadan sonra için nasıl olucak çok kafam karıştı bilen birisi anlatabilir mi