Simay0203 silikon koruyucu benim kurtarıcı oldu. İlk hafta çok kötüydü, meme uçları hep kanıyordu. Ağlayarak bebeğimi emzirdim. Şimdi 1 ay oldu yinede uçları hassas ama silikon çok iyi koruyor. Ama şöyle de bir şey var, bebeğim artık silikonsuz meme almak istemiyor. Benim için sorun yok, 6 tane koruyucu aldım, sterilize edip düzenli kullanmaya devam etmeye düşünüyorum