Merhaba nasılsın bende Sedef hastayım çok illet bir hal aldı önceden bir iki tane çıkan sedef şimdi komple vucudumu sardı kortizonlu krem kullanıyorum bitince tekrardan çoğalıyor doktor emzirmeyi bırakınca iğne tedavisi yapılması gerektiğini söyledi. Depremden çok aşırı etkilendim depremzede değilim ama muhtemelen üzüntü ve stres aşırı etkiledi uykusuzluk da cabası kaşıntı için alerji ilaçları kullanıyorum sırt bölgemde komple var bilmiyorm nasıl geçicek deniz tuzu aldım birde onu deneyeceğim inşallah faydasını görürüm birde yazın denizde geçiyor ama bu yaşıma kadar ben böyle bişeyi ilk defayaşıyorum saç diplerim aşırı kaşınıyor kepekli toz şeklinde dökülüyor onun içind şampuan vermişti losyonlar inşallah daha fazla ilerlemeden atlatırız birde kaşıyınca daha çok çıkıyor kaşımamaya özen göstermelisin geçmiş olsun