Ayrgulkr 4. Ayda iki aşı yapılıyor. Biri beşli karma aşının 2. Dozu, diğeri de KPA aşısının 2. Dozu. Yaptıkları aşıyı aşı kartına işlemedilerse muhtemelen e nabızdan da göremezler. En doğru bilgiyi sağlık ocağına gidip sorarak alabilir bence. Aşı yerine şişme kızarma vs de olabiliyor , damara değil de kasa yapılır aşı.