Defnemkalbim36 Sevgili anneler kızımın sütten kesiyorum 3 sabah kestim şimdi geceye başladım Allahim çok zor 1 saat ağladı emzirmedim bu süreç ne zamana kadar devam edecek tecrübeli anneler yardım kızım 21 aylık olacak
Profanne Defnemkalbim36 19 aylıgız ben cesaret edemiyorum henüz hazır değiliz size Allah kolaylık versin ben napcam hiç bilmiyorum 😔
papucumunrockcisi Defnemkalbim36 benim de 21 aylik. Valla gündüzü kesmeniz bile başarı. Masallah darısı gecelerin başına. Ben de diğer ay kesecegim azaltmaya çalışıyorum ama olmuyor. Tecrubelileri bekliyoruz
Woman35 Defnemkalbim36 1.5-2 hafta sürmüştü bu süreç bizde🙏🏻 sonrasında aklına geldiği oldu ama dikkatini başka şeye çektim oyun oynadık o an mesela gibi gibi biraz zorlu bi süreç ama alışıyorlar kararlı olmak lazım 🙏🏻
Mues Defnemkalbim36 ben kızıma artık büyüdüğünü ve sana zaralı olucagını söylemiştim o anda kendısıde istememeye bşladı çok ağlrsa su teklifi ypıyordum kbul edıyordu bırden kesmedım yavaş yvş ara vererek kestım mesla bugün istemedı ikna ettığimde vermıyordum ama çok krıze bglndgındgında verıyordum yda su tklifi ypıyordum çok şkür böyle kestık
Defnemkalbim36 Woman35 evet ya çok şükür bitti çok zor bir süreç hem benim için hem kızım için şükür şimdi unuttu
liyaveannesi_ Defnemkalbim36 merhaba bende başlayacağım bi kaç gün sonra kaç gün sürdü acaba bu ağlama krizleri