Yesilanne97 Kızlar kızım NE gece uyuyor ne gündüz artık mahvolmuş durumdayım herkes İkinci ay aşısından sonra düzene girer diyor yaşayan var mı
cocomelon Yesilanne97 bende burada bekliyeyim dün olduk aşıyı şuan saat z3 ü geçiyor ve biz ayaktayız halen 😒😒 Rabbim canlarına uzun ömür versin
Nazos3232 Yesilanne97 bizde ne gece ne gündüz uyuyanlardandik asiyi olduk 4 gün yine uyumadık. Asiyi olalı 10 gün oldu gündüz uykumuz yine yok ama gece 11 de yatiyoruz sadece 2 kere kalkıyoruz sabaha kadar
Elvan125 Yesilanne97 2 ay aşısında benim oğlum daha da huysuz olmuştu 🙃 dönem dönem değişiyor bi sıra iyi bi sıra huysuz 😒 yine huysuz dönemindeyiz