Merhabalar arkadaşlar. Kızım 9 ayını doldurdu ama ilk dışını bir türlü cikarmadi hiç belirti bile yok . Sizde ilk dişler ne zaman çıktı . İlk kızımda 6 aylikkken çıkmıştı . Bu kadar geç kalınca korkmaya başladım . Doktora gittim normal olduğunu söylüyor. Sadece merak ediyorum. Bizim gibi geç dış çıkaran var mı