@Minigim38 çay kaşığının ucuyla yalattım sadece tadını alması açısından ve hiçbir sıkıntı olmadı çay için bişey diyemem ama duyduğum kadarıyla o bebek büyümüş şuan mimar ve durup dururken annesine saat fark etmeksizin çay demlede çay içelim diyomuş 🤣🤣 vitaminlerini verirken çok zorlanıyordum ama çay kaşığı ile bişeyler tattırdıktan sonra damlaları yine kaşıkla vermeye devam ediyorum ve gözle görülür şekilde çok severek içiyor kaşığı görünce heyecanlanıyor 😄