zeytingozler 5 ay once epidural igneli sezaryan dogum yaptim 2.ayindan itibaren ozellikle geceleri sirtimda siddetli agrilar cekiyorum bazen oluyorki sagimdan soluma donemiyorum sizde yasadinizmi bir cozum buldunuzmu lutfen yarrimci olur musunuz 😔
Duce28 zeytingozler 1 sene olacak hemen hemen ama ağrılarıma hala bir çözüm bulamadım geçen sabah kalkamadım ağladım resmen . Rabbim yardımcımız olsun , Geçmiş olsun . 🙏
Baharisilak_38 zeytingozler bende sezaryenle doğum yaptım 7 ay oldu benimde sırtım belim çok ağrıyor bir ara yataktan kalkamiyodum Su ara biraz daha hafifledi ama yinede dayanılacak gibi değil 🤦
Oykuveannesi zeytingozler merhaba ben de sezeryan oldum benim de belim ve özellikle sırtımda ağrım vardı geceleri dönmekte zorlanıyordum 2 gündür korse takıyorum iyi geldi deneyin isterseniz