Kuzey-isigim Herkes ikea antilopu öneriyor memnun kalmayan var mı? Bana giç rahat değil gibi geliyor bir de devrilir mi sizce?
Olimbonii Kuzey-isigim Devrilme gibi soz konusu olamaz bence dengesi çok güzel ve plastik kisimlari cok kalin kaliteli hemde kolay heryere tasinabilir ben cok memnunum oglumda rahat onda
Asyaveannesi04 Kuzey-isigim ikea antilop kesinlikle içine de miis gibi bir minder yaptırdım. Bebeğim 15 aylık 6.ayından beri çok güzel oturuyor ki, ablamın tavsiyesiyle aldım ben kızı 2.5 yaşına kadar oturdu