079aslankuzusu Ben gece 1.00 gibi yatıyorum o sıra emziriyorum o uyanmasa bile. Bir de şu anda sahura kalktığımda bir kere emziriyorum o kadar sonra sabah 7.30′a kadar uyuyor. Gece hiç uyanmadığı da oluyor ama illaki bir kere kalkıyoruz. Bir de ben bebeğime uyku eğitimi aldırdım o yüzden uyansa bile kendisi birkaç dakika içinde uykuya geri dönüyor. Ben kendim emzirmek istiyorum çünkü göğsüm doluyor ağrı yapıyor