Birsey sorucam. 1 yaş bebegm ve her beslenmede sonra azda olsa kaka yapıyor.normalmi sizce. Kiloda bu yuzdenmi alamıyor acaba. Deliricem. Günde 5 kere kaka olurmu. Sabah kahvaltıdan sonra yapıyor o tamam. Ama sonraları 😟anlamadım bişey. Bilen varsa yardımcı olabilir mi normalmi bu durum