Menstrual cup kullanıp memnun olanlar paylaşabilir mi kullandıkları markayı. Ben bi tane aldım trendyoldan ama memnun kalmadım. Hem sızdırıyo hem de karnımda ağrı hissediyorum. Tam açılmıyor içimde. L beden aldım ama s beden alsam bu sorun olmaz mıydı bilemedim. Yani istediğim verimi alamadım. Bu arada araştırıp aldım. Pedden kat ve kat daha sağlıklı. Tıbbi silikon olduğu için vücuda zararı da yok. Hijyenik değil, sağlıksız falan diyenler olmadan söyliyim dedim.