Benim en sıkıntı çektiğim konu bu. Gerçekten çok sıkıntı çekiyorum. Üşüdü bir kat dah giydireyim yok terlemiş havlu koyayım derken 1buçuk ay böyle bitti. Her Bebek görmeye gelen de ‘ay çok sarmışsın’ veya ‘aman üşür bu çocuk battaniye yokmu’ demesindende gına geldi zaten