Hanımlar resimleri alta yuklicem. Dun kizim aksam uyudu uyandiginda ayak bileginde siskinlik hissettim dokununca da agladi baya sonra git gide ayagi da sisti biz burktu falan galiba dedik yeni yeni adım atıyor cunku. Acilde bisey cıkmadı rontgende. Bugun kaltiginda sabah dudagi boyle sismisti sonra gun icinde elini fark ettim. Doktora goturdum doktor alerjik damla ve krem verdi. Simdi kucagimda uyuttum gozunun kenarı hafif hafif sismeye başladi gozu de sisecek aklimi oynatıcam neden oluyor böyle anlamadım