Nil10 Nurumm12 verebilirsiniz dediğim gbi duzenli kullanimda ise yariyo biz çok faydasini gördük 2 şişe kullandk
Nurumm12 Nil10 inşallah ben de görürüm kaç aylıkken başladınız iki şişe bitince bir daha aldınız mı ara mı verdiniz 😊
Nurumm12 Nil10 sonrasında bıraktınız mı tamamen , ben de yeni aldım inşallah iştahına fayda eder düzenli kullanırım bugün aldım Classic ya da focus alın dediler focus aldım bende
Nurumm12 Nil10 anladım bana akşam kullanırsan boy sabah kullanırsan tok karına iştah için dendi sizin kahvaltı arasında kullanmanızın özel bşr nedeni var mıdır hiç bilmiyorum da öğrenmiş olayım en verimli şekilde ☺️ çok teşekkür ederim bu arada
Ayazinannesiseyda Nurumm12 23 qylik benim bebeğim de pek bilgim yok buralardan okuduğum kadarıyla sizin var mi