caniminicib_
Probiyotik kullan benim kizim çok gazlıydı 20 günlükken doktora götürdüm çok ağlıyordu acı çekiyor gibi kizariyor ıkınıyordu probiyotik yazdı doktor alişkanlık yapar verme etme diyenler oldu çok şükür hiç öyle bişey olmadı 3 buçuk aylık olana kadar kullandım sonra yavaş yavaş vermedim alişti zaten ek gıdada kabızlık olursa yine vermeyi düşünüyorum