Aycnnnn Eminosman_dilek halk bankası kartları geldi yüksek ihtimal yatar bu ay maasla diye düşünüyoruz
_YanakReisinAnnesii Eminosman_dilek eşimin halkbank kartı falan geldi . Nisan da yatacağını söylüyor bakalım 😂
Sesss_s Eminosman_dilek bilgi alabilmek için soruyorum . İlk defamı promosyon veriliyor yoksa bu ikinci kez mi ? Eşim polis bize yattı 5 ay once tekrardan mı veriliyor acaba ?
ballilokmamMm _YanakReisinAnnesii hangi sehirdesiniz bize akbanktan hesap acmislar 14 bin demişler neden bu kadar az ki
Eminosman_dilek Sesss_s bankalar anlaşma ile ilgili veriyormuş bnde pek bilmiyorum ama bi seferdir bnce
Meerve Eminosman_dilek Nisan ayın sonuna yetiştirmeye çalışıyorlarmış yatacakti.27 bin TL birde 2.5bin çip para herhalde
umaymoms Eminosman_dilek canım sanırım her şehir kendi yapıyormuş anlaşmasını. Mesela bizim maaşa ek yatacak. toplu para alınmayacak.
Eminosman_dilek umaymoms maaşa ek derken mesela 500 TL falan mı aylık acaba ay öylede ne işe yarar ki değilmi
Agness Eminosman_dilek bizde nisan 15-25 arasi diy3 biliyoruz. İptal diye duymadım daha ama .dediğiniz gibi kartlar geldi halkbank. Bakalım nolacak
Aycnnnn Eminosman_dilek 27+2 diye duyduk bizde toplu verilecek ama tabi aylaridr verilecek bakalım inşallah bu ay son olur ve verirler
_YanakReisinAnnesii ballilokmamMm biz bursadayız eşim jandarma . Sizinki ney? Belki birlik farkı falandır bilemedim .