gkbyza Kutay_22 ben B tipi bexsero ile başladım 3-5-15 olarak. A tipini de 7-13 yaptıracağım nimenrix
Cigdemss Kutay_22 bexero 11 ve 13. Ayda nimerix 15 ten sonra yaptıracaktım vazgeçtim. Dozlar aya göre değişiyor. 3 yaştan sonra 1 er doz yetiyor
Kutay_22 MeetJoeBlack biz 7. Ayda aynı gün nimenrix ve bexsero, 9. Ayda yine 2 doz nimenrix ve bexsero (toplam 2 aşı yani) yapıldı. Yarın da 13.ay olanı yaptıracagız
MeetJoeBlack Kutay_22 toplamda 6 doz mu oluyor yani sizin ? Nimenrix 2 aydan sonra başlanırsa 2+1 doz, 6 aydan sonra başlanırsa 1+1 doz diyor , ama bilemiyorum her doktor bunu da kendine veya çocuğa göre yorumluyor sanırım.