

Oğlumda 10gundur ellerinin yan kısmında sivilce gibi ucu beyaz biseylwr çıktı çok önemsemedim doktora goturmedim neyse krem falan sürdüm sonra bu kaşımaya başladı sertleşti bu hale geldi bugün sağlık ocağına gittim uyuz dedi şoka girdim ama bacaklarında da var ama böyle yara gibi değil kabarık kabarık hele telefonun feneri ile bakınca daha net ucu falan olmayan ne sivilceye benziyor ne yaraya kabarık kabarık bacaklarında belde kollarının yarısında var amlaamdm başına böyle biseh gelen varmı ogluma noldu nazarq geldi ya doktor krem verdi en fena bu resimdeki yerler olduğu için sürüyorum iyide geldi hemen azaldı ama ne bu ya uyuz olduğunu düşünmüyorum doktor iki metreden yalandan baktı ışıkla iyileşmezse cildiyeye git deyverdi bakın bı