Güzel Anneler merhaba🌸 bu ay 6 gün reglim gecikince gözüm çok korktu ve kullanmaya karar verdim 6 ay 17 günlük bir bebeğim var aktif olarak emziriyorum bu ilaç nasıl kullanılıyor bebeğime bir zararı olurmu ara veriliyormu nasıl içmeliyim belli sabit bir saatte mi içiliyor yardımcı olursanız çok sevinirim🌸🫶