Kızlar benim D vitamini eksikliğim var doğumdan önce de vardı şimdi devit 3 kullanıyorum sütten geçer yazıyo ayrıca bebeğime de veriyorum d vitamini acaba bi zararı olur mu ? Dr sorucam ama burda da D vitamini eksik olan emziren anneler var mi kullanıyo musunuz bununla ilgili bilginiz var mi ?