2 aylık bebeğim var 1 hafta önce hastaneye gittik gribal enfeksiyon var dendi burun spreyi (5 gün kullanım) ventolin ve cortaır hava olarak kullandık 4 gün sonra kontrole gittik hırıltısı gitmiş havayı kullanmanıza gerek yok dediler . Ama burnu dolu sümükler akıyor ve burnunu sürekli serum ile temizliyoruz bitkisel burun spreyi de önerdi doktor ama çok kullanma taraftarı değilim burnuna zarar vermek istemiyorum damarları çok küçük olduğu için. Günlük yapın diyor aile büyükleri ama bilmiyorum geleneksel tedavi kullananlar oldu mu 🙄