Birini patlamış gördüm diğeri de peşine gelir genelde. Biraz çıkınca rahatlar emin olun. Biz peş peşe çıkardık hep 1 haftalık rahatlamaları olurdu sadece. Patlayınca da krizlerde hafiflemeler olurdu. Tek tavsiyem bolca sabır. Onun ağrısını hafifletmeye bolca anne desteği göstermeye bakın. Gözünüz aydın.