Kizlar selam benim 1.5 yasinda kizim var yaklasik 11 aylikken emmeyi birakti ben iri yapili biriyim goguslerimde buyuk ve yumuşak iyice sarktilar daha 22 yasimdayim yani rahatsiz oluyorum daha onceden keske onlemini alsaymisim bana Acil ama gercekten ise yaricak yani bana mucize yaratacak bir toparlayiciya iktiyacim var bana önerirmisiniz yada ben ne kullansam bunlar toparlanir siz neler yapiyorsunuz