Merhabalar, öncelikle bir önce her şey normale döner İnş 🙏 5 martta 16 aylık kızımı sütten kestim. Gece emzirmeye yerine su verdim. Gündüz suluğu Pipetli. Gece suluğunu Emme formunda bir suluk aldım. Gece her kalktığında verdim. Sütümün azalması için ada çayı içtim günde 2 kez. Ve gögüslerim için soguk lahana yaprağı koydum. Elle sağma yaptım ve sağmayı her geçen gün azalttım. Bazı günlerde Elle sağma yapma yerine Manuel bir pomba ile tamamen boşaltmamak sartı ile gögsümü sağdım. İnş en kısa zamanda geçer her şey. Ayrıca kaç aylık bebeğiniz ve kilosu nasıl?