Aaa111 sabah 2 ,öğlen 2 aksam 2 olarak başladım zaten bu dozdan fazlası onerilmiyor. Sutum de 2 gün içinde artış oldu. Dozunu emme durumuna göre ayarladım. Etki etmeye başladıktan sonra emzirsem de bosalmadi . Uyandığımda her yerim ıslak şekilde uyanıyordum. Goguslerjniz çok sis olduğu zaman gunde hapları 2 kez değilde 1 kez alabilirsiniz. Sabah akşam olarak da olabilir . Sutum asiri oldugu zamanlar gunde 1 kez 1 tablet seklinde de aldigim oldu .Bünyenize ve bebeginizin emme durumuna göre ayarlamaniz daha yerinde olur .Ben solgar dışında hiç bir takviye kullanmadığım halde sutum yetiyordu.