343458 merhaba inanın biz de öyleydik gece sayısız kalkıyordu şöyle yaptım böyle gece her agladıgında ya kucagıma alıyordum ya da beşiginde sallayıp uykuya tekrar geçmesini sagladım bunu bir kaç gün tekrar ettim yani her agladıgında açıp gögsümü hemen emzirmedim 9.30 da yatıyor normalde oğlum biz yatana kadar bile her yarım saatte bir uyanır ağlardı önce onu yavaş yavaş azalttı daha sonra da gece 1 kere emzirme olarak devam ettim bir kaç gün denendiği taktirde inanın başarıyorsunuz sadece sabırlı olmak şart bu konu da istikrarlı olun ben başardım bunu ve ben baya sabırsız bir kişiyim😂 şimdi ise 9.40-10 arası uyuyor gece genel de 4-5 gibi kalkıyor emziriyorum geri yatırıyorum sabah da 7.30 8 ayaktayız 😂