cbkckbr İyi geceler kızlar bebeğim yaşına yaklaştı fotoğraflarını çıkarttırmak istiyorum memnun kaldığınız baskı kalitesi iyi olan bi site önerir misiniz
sarmaliklahana cbkckbr eskiler gibi banyolu sistem isterseniz “gulumsecekıyorum” Sayfasına bakın. Ben mahalle esnaf tanıdığımız var 30 senelik tanıyorum resmen onla konustum bak eski sistem istiyorum dedim tamam tamam dedi tanesine 6 tl verdim. Resmen yazıcı cıkısı yapmıs b.k gibi 🤯 500 TL boşa gitti adamla kavga ettim asla gitmem bir daha. Sonra bu sayfayı buldum gayet iyi basıyor. Tanesi 2 TL belli adet sayısını gecerse 1.80 - 1.60 TL den de cıkarıyor. Suan kampaysı var 300 TL üzeri kargo 1 TL. Ben memnun kaldım. Neslihan hanım gayet ilgili her konuda soruyor görüntü atıyor bilgilendiriyor.
cbkckbr sarmaliklahana daha önce bende bir esnafa nişan fotoğraflarımızı çıkarttım resmen yaratık gibi çıkmışız nasıl bi baskı yaptıysa yüzümüz pembe kırışık falan çıkmış o yüzden korkuyorum şimdi bebeğim 10 aylık yaşına kadar olanları çıkartmak istiyorum teşekkür ederim bu sayfayı duymamıştım hiç ♥️
Teomom1 cbkckbr valla sitesinde birçok seçenek var aslında. Ama ben kalitesini beğenmiştim. Renkleri falan gayet canlıydı. Parlak değil.
sarmaliklahana cbkckbr ayyy adam birde demez mi banyolu sistem milattan kaldı siz nerde yasıyorsunuz diye. 🙄 Cıldırdım sanane be adam istersem siyah beyaz bastırırım yani. Mahalle esnafı dedim o kazansın ama yok. Bende salaklık 10 tane bastır bir dene gidip 500 TL çat diye verdim 🤦 Ama bakın bu sitede demoda var ücretsiz 5 adet yapıyor. Begenirsen devamını sipariş veriyorsun bende kızımın 1 senelik fotograflarını bastırdım
Egiskom cbkckbr eşim fotoğrafçı, nerede oturuyorsunuz acaba, internette malesef gereğinden fazla istiyorlar. Ben de oğlumun fotoğraflarını çıkarttırdım gayet güzel baskı ve kalitesi . Yardımcı olabiliriz isterseniz. ❤️