Birkucukeylulmeselesi Berenberfu evet kızımda çektirdim şimdi oğlum oldu 7 aylık felaket çürüdü kırılıyor ama korkuyorum
bambiii Berenberfu hamilelikle birlikte doğum sonrası da dahil kızım 15 aylık oldu hala kırılıyor çürüyor apse yapıyır:( doğumda dişim yanağım şişti:( 3 günlük sezeryanlı doktora gittim 5 gün sonra diş çektirdim o gün bugündür devam işte ne diyim. :(
Evrencakar Berenberfu benim dişlerimde baya çürüme oldu. Hamilelikte başladı yavaş yavaş,emzirme sürecinde daha da hızlandı. Dişçiye gidicem en yakın zamanda inşallah 🙏 diş ağrısından 6 saat aralıklarla parol içiyorum çok ağrıyor canım yanıyor
Berenberfu Birkucukeylulmeselesi benim dışarıdan çürük belli olmuyor ama alt ön 3 disim sızlıyor ağrıyor her gün sizin hangi dişleriniz benim kızımda 6 aylık emzirmiyorum da ben
Berenberfu bambiii hangi dişleriniz benim on alt dişlerim dışarıdan curudugunu göremiyorum ama ben sadece sizi agri var
bambiii Berenberfu sızı varsa diş eti çekilmenizde olabilir. Benim arka dişler. Bence göstrin ne olduğunu öğrenin.
Umutebrar Berenberfu benimki ağrısı bı yana üç tane dişim kırıldı durduk yere çok korkuyorum ya diğerleride giderse naparim 😔
Simgecvhryca Berenberfu ben kızıma hamileyken sadece öncesinde dolgum vardı düştü hamilelik sürecinde 2 diş çektirdim ne yazık ki şu an da hatta son aylarında kırılan dişimde dolgu vardı ve düştü artık kanallık oldu korktuğun için hiç yaptırmadım kanal bi türlü gitmeye cesaret edemiyorum
Besraesin Berenberfu inanılmaz agrı cekıyorım bu ara randevu almıstım dün ☺️ randevum a gitmedim doktoruma sormuştum cevaplamıs 6-7 saat emzırme diye emmeden hayatta durmaz bebegım ek gıda vs kanmıyor ılla meme ıstıyor nasıl yapıcam bılmıyorum tedavıye baslayan var mı emzırırken