İlk defa giriştim bin pişman oldum seçim öncesi tüm hisseler düşüşte birde yükseliyor daha da yükselecek diye satmıyorsun düşüşe geçince satınca da üzülüyorum hiç bana göre değilmiş sürekli telefonla hisselere bakar oldum sabır işi tamamen sabırlıysanız deneyin ben iki haftada pes ettim zarar kar demedeb hepsini satıp nakite geçtim