Valla ben oioi nin küçük kaşığından ve bardağından çok memnunum iyiki almışım yani ek gıdaya yeni başladığımız dönemde çok işime yaradı parası hiç umrumda bile değil sonuçta bebeğimiz için herşeyin en sağlıklısı kalitelisi ve kullanışlısını alıyoruz🥰 siliikonu çok iyi diye aldım kaşığını hatta oğlum diş kaşıyıcı olarak bile kullanıyor eline veriyorum baya oyalıyor oğlumu diğer markalarda iyidir eminim ama ben çok araştırdım oioi nin ham maddesi cam ile aynıymış o yüzden aldım öneririm🤗