NehirPerisi
Merhaba,
Benimde kızım çok kötü pişik oldu ne kullandıysam fayda etmedi.
En sonunda baya araştırmam sonucunda Hametanı kullandım çok iyi geldi hem mavi rengi hem sarı rengi var ikisinide kullandım amacen etkili olan mavi renkli olandı.
Bir de Arko kremi tüp şeklinde olanı çok öneriyorlar ben kullandım fayda etmedi isterseniz size bir kullanın belki faydası olur.
Onun dışında hamazing, trosyd,madacassol,prednol kullandım hepsini deneyin bence biri geçirmezse diğeri geçirir bende öyle yapmıştım bize hametan çok iyi geldi. İnşallah çabuk atlatırsınız iyi gelir şifa olsun miniğe 😇🙏🏼