Daha önce lazer epilasyona gitmiştim tüm vücut alexandrite ve %80 sonuç almıştım. 1 sene önce doğum yaptım ve eskiye döndü jilet kullaniyodum şimdi yine kullanıyorum eskisi gibi sabah alıyorum öğlen çıkıyo nerdeyse. Sormak istediğim daha önce paket satın alıp bitirmiştim şimdi agdaya gider gibi 1 ayda 2 ayda bir falan gitsem sizce faydası olur mu yoksa baştan mı paket alıp başlamam gerekir? Çok arayi uzatmak istemiyoruz yine çocuk istiyoruz yine başa saracak biliyorum ama böyle ağda gibi düzenli gitmek istiyorum rahatlığı çok iyi çünkü